If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Обещаната снимка. Стелката е гумена и служи като предпазна кора много е добра аз в предишната кола си купих веднага такава в Алфата също веднага сложих такава. ПРЕПОРЪЧВА СЕ! А за стелките утре ще ти направя снимки но са също много качествени, отстрани са обшити с предпазна кожа но незнам дали ще ти паснат защото са от новия модел с клипсовете.
А така ли,а ние кога ще разберем че си си купил Алфа а............Иначе ако говориш за оригиналните стелки,няма нищо хубаво в тях бате,ще видиш е ще изкарат 2-3 години,недай си боже да дадеш на женати да покара колата с токчета-дотам са
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Аз съм с гръцки стелки от Мариан. Да питам друго- има ли точно за багажника размери куфари, мисля че съм гледал за други марки коли да продават точно по размер, за да се използва максимално багажника
Аз съм с два комплекта от мариан (червени) за лятото и черни от VFTI ,но това с куфарите е интересно особено ако са с логото на алфа ромео ,виждал съм из сайтове на чуждите вносители да се продават подобни аксесоари и не само ,но при нашите ги няма.
Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
Не ми се отваря нова тема и затова тука ще питам. В Гърция бях видял една 159-ка с антена тип акула /като на БМВ/. Хареса ми как стои. Някой пробвал ли е такова нещо, и откъде може да се вземе. Някъде четох, че повечето са само декоративни, но не ми се вярва. Не намерих в нета къде може да се купи.
Колеги имам едно леко въпросче.Какви са симптомите на умрелия дебитомер?Че мойта нещо се позачудва до 2000 оборота.
чуденето до 2000 об.може да е от много неща,не е задължително да е дебитомер.На колко км. ти е колата,все пак ми се струва че е рано за дебитомерЕГР чистен ли е някога на тази кола?????
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Колеги имам едно леко въпросче.Какви са симптомите на умрелия дебитомер?Че мойта нещо се позачудва до 2000 оборота.
Едва ли е от дебитомер и от ЕГР при такива проблеми щеше да ти светне инжекциона, най-вероятно имаш драма с топлия въздух или с геометрията на колектора
Закарах моята в ММ на диагностика и цялостна проверка ходова част,реглаж и т.н по колата всичко работи перфектно -никакви проблеми с ходова част....
И аз я свърших тази работа днес(без реглаж) и останах много доволен.По диагностиката всичко е на 6,по ходовата част-1-на биелетка за смяна(44лв),за смяна накладки -предни(117лв),задни(86лв.),евентуално спирачни дискове-предни( 94лв за бр.),задни(86 лв за бр.).Не съм сменял нищо все още ,само ми казаха кое колко ще струва....Диагностика-35лв
Искам да използвам темата, за да отправя и аз едно питане (то същото, като миналия път, но вече е с развитие).
Понякога се случва (макар и много рядко - 2-3пъти за седем месеца), като натисна старт бутона, колата да не пали. При появата на този проблем изписва съобщение от рода на "Excessive fluid temperature in the radiator". До преди вчера си мислех, че го прави когато колата е стояла на слънце, но не биде. Вчера цял ден беше на дълбока сянка от 8.30 сутринта и въпреки всичко, вечерта към 18.00ч се появи тази грешка. Забелязах, че уреда за температура на водата наистина показваше доста над 90 градуса.
Естествено изключих от контакт и при повторно подаване на контакт вече всичко си беше ОК.
Възможно ли е някъде да има разхлабена връзка или по-скоро някъде нещо да окъсява, че по спомен, съпротивлението на темпер. датчик при загряване май пада.
Някакви идеи или друг с подобен проблем?
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Искам да използвам темата, за да отправя и аз едно питане (то същото, като миналия път, но вече е с развитие).
Понякога се случва (макар и много рядко - 2-3пъти за седем месеца), като натисна старт бутона, колата да не пали. При появата на този проблем изписва съобщение от рода на "Excessive fluid temperature in the radiator". До преди вчера си мислех, че го прави когато колата е стояла на слънце, но не биде. Вчера цял ден беше на дълбока сянка от 8.30 сутринта и въпреки всичко, вечерта към 18.00ч се появи тази грешка. Забелязах, че уреда за температура на водата наистина показваше доста над 90 градуса.
Естествено изключих от контакт и при повторно подаване на контакт вече всичко си беше ОК.
Възможно ли е някъде да има разхлабена връзка или по-скоро някъде нещо да окъсява, че по спомен, съпротивлението на темпер. датчик при загряване май пада.
Някакви идеи или друг с подобен проблем?
Правилно си се насочил към разхлабена връзка,огледай куплунга на датчика на термостата.Мойта никога не го е правила,но Венци ми е казвал че неговата го е правила няколко пъти.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Искам да използвам темата, за да отправя и аз едно питане (то същото, като миналия път, но вече е с развитие).
Понякога се случва (макар и много рядко - 2-3пъти за седем месеца), като натисна старт бутона, колата да не пали. При появата на този проблем изписва съобщение от рода на "Excessive fluid temperature in the radiator". До преди вчера си мислех, че го прави когато колата е стояла на слънце, но не биде. Вчера цял ден беше на дълбока сянка от 8.30 сутринта и въпреки всичко, вечерта към 18.00ч се появи тази грешка. Забелязах, че уреда за температура на водата наистина показваше доста над 90 градуса.
Естествено изключих от контакт и при повторно подаване на контакт вече всичко си беше ОК.
Възможно ли е някъде да има разхлабена връзка или по-скоро някъде нещо да окъсява, че по спомен, съпротивлението на темпер. датчик при загряване май пада.
Някакви идеи или друг с подобен проблем?
Имах сходен проблем, със един от автомобилите ми, който е Фиат Дукато 2.3 JTD. Наложи се да ремонтираме управляващия блок(смяна на процесор), който е EDC 16 C. Твърде вероятно е алфата да е с подобен управляващ блок.
Най-лошото е, че втори от шестте автомобила, започва да проявява същите симптоми в момента.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Искам да използвам темата, за да отправя и аз едно питане (то същото, като миналия път, но вече е с развитие).
Понякога се случва (макар и много рядко - 2-3пъти за седем месеца), като натисна старт бутона, колата да не пали. При появата на този проблем изписва съобщение от рода на "Excessive fluid temperature in the radiator". До преди вчера си мислех, че го прави когато колата е стояла на слънце, но не биде. Вчера цял ден беше на дълбока сянка от 8.30 сутринта и въпреки всичко, вечерта към 18.00ч се появи тази грешка. Забелязах, че уреда за температура на водата наистина показваше доста над 90 градуса.
Естествено изключих от контакт и при повторно подаване на контакт вече всичко си беше ОК.
Възможно ли е някъде да има разхлабена връзка или по-скоро някъде нещо да окъсява, че по спомен, съпротивлението на темпер. датчик при загряване май пада.
Някакви идеи или друг с подобен проблем?
Имах същия проблем , но след намеса с контактен шпрей не се е появявал. При мене го правеше тоя номер в гаража /подземен/.
Имах същия проблем , но след намеса с контактен шпрей не се е появявал. При мене го правеше тоя номер в гаража /подземен/.
Кои места си третирал с контактния спрей?
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment